“DONA SANG, REGALA VIDA”
PROJECTE APRENENTATGE-SERVEI: GENEROSITAT
SOLIDARITAT I CIVISME”
Amb molta il·lusió i entusiasme us presentem de nou el projecte d’Aprenentatge-Servei que estem preparant els alumnes d 3rESO de l’Escola al voltant de la importància i la necessitat de donar sang.
Des de les àrees de Competència Social i en col·laboració amb el Banc de Sang ens estem formant per tal de dur a terme un servei de promoció de la salut en la nostra comunitat educativa i el barri.
Després d’un taller amb diferents continguts científico-mèdics, d’habilitats comunicatives i de valors, estem preparant diferents materials per promoure la donació de sang i organitzant la nostra pròpia campanya de difusió per conscienciar i animar a la gent a que doni sang.
Volem que el màxim de persones siguin conscients de la necessitat de donar sang regularment i que l’esforç que suposa una donació (acte segur, gens dolorós i curt) pot fer que fins a 3 malalts diferents recuperin la salut, i es salvin vides. És per tant una bona mostra de generositat, solidaritat i civisme.
Reserveu la data al vostre calendari: DILLUNS, 6 de Maig de 16 a 20h al gimnàs de l’escola.
Dona sang … regala vida!!!
PROJECTE APRENENTATGE SERVEI. CAMPANYA DONACIÓ DE SANG
Objectius
científics, cívics i socials corresponents.
Activitats:
“Dona sang, regala vida”.
DILLUNS 6 DE MAIG, DE 16 a 20h. Al gimnàs de l’ escola. C/Santiago Apòstol, 38.