PREMI CURTMETRATGE MANS UNIDES
Els alumnes de 4t ESO B, Emmanuel Marín, Claudia Pérez, Diana Trochez, David Grau i Èric Ballester, han quedat finalistes en cinquè lloc la la VII edició del Festival de Clipmetratges de Mans Unides.
Aquest ha estat un treball que han elaborat conjuntament a les àrees d'ètica i d'informàtica. En total s'han presentat 324 clipmetratges amb la temàtica 'El malbaratament dels aliments'.
Des de l'escola volem felicitar a aquests alumnes per la seva bona feina.
Si cliqueu a l'enllaç podreu veure el moment en que varen recollir el premi així com el clipmetratge que van presentar.
100% d’aprovats a la Selectivitat
Felicitem tots els alumnes que es van presentar a la convocatòria de les PAU del passat mes de juny. Tots els alumnes van superar les proves i ara comencen l’aventura universitària. Molta sort!
Volem felicitar especialment a la Sònia Arroyo, 1 dels 11 alumnes de la ciutat de l’Hospitalet que ha obtingut un Premi Extraordinari de Batxillerat per superar el 9 en les proves d’accés a les PAU.
Proves a l'Institut Francès de Barcelona
Tots els alumnes que es van presentar el curs passat a l'A2 (nivell de l'Institut Francès de Barcelona) van aprovar. Els alumnes són: Andrea Aznar, Marta Guerra, Elia Martínez, Alba Muñoz, Raúl Núñez, Laura Prado i Ariadna Rodríguez. Moltes felicitats!
!r Premi Jornades científiques i tecnològiques.
L’alumna Sonia Arroyo Esparza de 2n de BTX ha guanyat el primer premi de les Jornades Científiques i Tecnològiques de l’Hospitalet amb el seu treball: "La banca sempre guanya: Atzar i Matemàtiques”. Xavier Ferrerons Clot ha estat el seu tutor.
En el concurs anual de premis de redacció de la Coca cola. L’Helena Martín alumna de 2n de l’ESO va quedar l’11a de 2500 alumnes participants, la Isabel Òdena, professora de català la va acompanyar a recollir els premis: un mini ipad i un trofeu.
Felicitats!
Les alumnes Alba Escoda i Irene Ortega de 2n d'ESO han estat guardonades amb el primer premi del concurs de fotografia organitzat per la Guàrdia Urbana. L'Èlia Martínez i l' Ariadna Rodríguez han obtingut el tercer premi. En la modalitat de dibuix el primer premi ha recaigut en la Lucía Palma de 5è.
L'acte de lliurament de premis ha tingut lloc al teatre Barrades i ha comptat amb la presència de l'alcaldessa de l'Hospitalet entre d'altres personalitats.
Moltes felicitats!
DELF
Les sis alumnes que es van presentar el curs passat a l'A2 ( nivell de l'Institut Francés de Barcelona) van aprovar. Les alumnes són: Verònica Campero, Marta Esteve, Laia Bonals, Laia Morala, Sònia Arroyo i Sandra Gómez. Moltes felicitats!
El jurat del Premi al Còmic pels Drets Humans i la Ciutadania Global acorda guardonar amb el premi al còmic elaborat per Toni Plaza i Júlia Magem, alumnes de 2n d'ESO de l'escola Sant Jaume de la FEP. Així mateix, acorda lliurar mencions especials als còmics elaborats per:
- Marta Alfós i Dulce Torres, alumnes de 2n d'ESO de l'escola Sant Jaume de la FEP..
El lliurament del premi va tenir lloc el passat dimecres, 14 de desembre de 2011, a les 18.30h, a l’edifici històric de la UB, situat a la Plaça Universitat.